Tūlītēja elektriskā jauda.
Tūlītēja elektriskā jauda.
*Maksimāla jauda noteikta saskaņā ar UN GTR.21, pieejama līdz 30 sekundēm. Konkrētā braukšanas situācijā pieejamā jauda ir atkarīga no dažādiem faktoriem, piemēram, apkārtējās vides temperatūras un augstsprieguma akumulatora temperatūras/uzlādes līmeņa/stāvokļa vai vecuma. Maksimālās jaudas pieejamībai augstsprieguma akumulatora temperatūrai jābūt 23-50°C robežās un akumulatora uzlādes līmenim vairāk par 55%, lai attīstītu aptuveni 170 kW jaudu 58 kWh (62 kWh bruto) akumulatoram, un temperatūrai jābūt 23-50°C robežās un uzlādes līmenim vairāk par 85%, lai attīstītu aptuveni 170 kW jaudu 77 kWh (82 kWh bruto) akumulatoram Atkāpju no minētajiem parametriem gadījumā jauda var tikt samazināta, vai papildu jaudas funkcija pat var nebūt pieejama vispār.
Precīza Jūsu automobiļa nobraukuma rezerve var būt atkarīga no dažādiem faktoriem, tostarp no maršruta, laikapstākļiem, automobiļa noslodzes (pasažieriem un bagāžas), akumulatora vecuma un stāvokļa, papildaprīkojuma (vieglmetāla diskiem, riepām u.c.), papildu enerģijas patērētāju, piemēram, apsildes, gaisa kondicionēšanas un sēdekļu apsildes, lietošanas, kā arī no Jūsu braukšanas stila. Norādītā nobraukuma rezerve ir provizoriska vērtība, kas aprēķināta saskaņā ar WLTP regulu, kurā ir paredzēti standarta testu apstākļi, kas jāievēro visiem automobiļu ražotājiem. Tas nodrošina, ka saskaņā ar šo regulu aprēķinātās vērtības ir salīdzināmas visiem automobiļiem.