Patiesas inovācijas ar CUPRA veiktspēju un elektrifikācijas priekšrocībām: no maksimāla griezes momenta līdz mazākiem izmešiem.
e-HYBRID apvieno elektromotoru un benzīna dzinēju, bet elektroautomobilim ir pilnībā elektriska piedziņa, un tas pilnībā darbojas no akumulatora.
Iespēja braukt pilnībā elektriskā režīmā, izmantojot 10-15 kWh akumulatoru. Uzlādējiet automobili mājās vai uzlādes stacijā, lai nobrauktu 55-60 km elektriskā režīmā, vai pārslēdzieties uz benzīna dzinēju ar vairāk nekā 245 ZS** jaudu, līdz akumulators atkal uzlādējas. Izmantojiet elektromotora priekšrocības īsākos braucienos un pilno hibrīda nobraukuma rezervi tālākos ceļojumos.
100% elektriska jauda un nulle izmešu. Elektriskajiem dzinējiem nav nepieciešama fosilā degviela, un tie darbojas no viena vai vairākiem akumulatoriem. Uzlādējiet akumulatoru mājās vai uzlādes stacijā un atklājiet jaunu ilgtspējīgas veiktspējas laikmetu. Brauciet bez izmešiem ar CUPRA drīzumā gaidāmo 100% elektrisko automobili CUPRA Born, kura uzlāde līdz 100 km veikšanai pietiekamam līmenim aizņem tikai 8 minūtes.
Elektriskā piedziņa rada mazāk izmešu un mazākas izmaksas, kā arī piedāvā komfortablāku braukšanu un labāku paātrinājumu no vietas.
Pašuzlādes elektriskie automobiļi ne tikai ietaupa degvielu un naudu, bet arī rada mazāk CO2 izmešu nekā tradicionālie dzinēji.
Braucējiem, kas izvēlas elektriskos automobiļus, tiek piedāvātas dažādas priekšrocības.
Hibrīda un elektrisko automobiļi izmaksā lētāk uz vienu kilometru. Izmantojiet stāvvietas ar atlaidi vai bez maksas un brauciet pa maksas ceļiem ar atlaidi.
Pilnīga brīvība doties, kur vien vēlaties. Atklājiet parocīgus uzlādes risinājumus, kas ērti iekļaujas Jūsu ikdienas dzīvē.
Ātri, ērti, elastīgi. Uzlādējiet savu automobili mājās vai publiskā uzlādes stacijā, kad esat ceļā.
Pielāgojami visām vajadzībām. Trīs dažādu uzlādes risinājumu izvēle garantē, ka vienmēr atradīsiet sev ideāli piemērotu iespēju.
Pilna uzlāde aizņem tikai 3 stundas un 40 minūtes, sniedzot Jums daudz laika izbaudīt elektriskās mobilitātes brīvību.
Kontrolējiet akumulatora uzlādes stāvokli un progresu, Iestatiet ideālo temperatūru automobiļa salonā.
Ērti uzsāc vai aptuRI uzlādes procesu. Seko līdzi uzlādes stāvoklim vai ieplāno nākamo uzlādi atbilstoši saviem plāniem.
Vai Tev jau ir e-Hybrid automobilis? Lejupielādē CUPRA CONNECT lietotni un sāc izmantot CONNECT priekšrocības.
Vai Tevi interesē jaunais CUPRA Born? Seko jaunākajai informācijai, kas būs pieejama jau drīz.
- Sagatavo automobili pirms došanās ceļā
- Pārvaldi automobiļa iestatījumus
-Atrodi uzlādes stacijas navigācijas sistēmā, noskaidro elektroenerģijas pieslēguma veidus un darba laiku
- Pielāgo automobili savām vajadzībām
e-HYBRID (PHEV) ir vidusceļš starp automobili ar iekšdedzes dzinēju un pilnībā elektrisku automobili (EV). Pateicoties akumulatoram, e-HYBRID spēj darboties ar pilnībā elektrisku piedziņu. Kad automobilis ir pilnībā uzlādēts, ar to var nobraukt no 25 līdz 70 kilometriem, izmantojot tikai akumulatora jaudu. Īsos braucienos e-HYBRID darbojas kā pilnībā elektrisks automobilis (BEV) un neizmanto benzīnu. Tomēr atšķirībā no BEV tas var pārslēgties uz hibrīda darbību, kad elektriskā nobraukuma rezerve ir izmantota. Uzlādējot e-HYBRID, samazinās degvielas patēriņš, bet tas nekad nav obligāti nepieciešams.
Akumulatora izmēra dēļ no nav iespējams pilnībā uzlādēt tikai ar iebūvēto ģeneratoru, tāpēc automobili ir nepieciešams pieslēgt elektrotīkla rozetei vai uzlādes stacijai. Elektromotora un iekšdedzes dzinēja inovatīvā kopdarbība ļauj taupīt degvielu un samazināt izmešus izplūdes gāzēs, kā arī sniedz lietotājam unikālas braukšanas izjūtas.
Īsos braucienos no elektrotīkla uzlādējams hibrīds parasti darbojas tikai ar elektroenerģiju, ja tam ir piemēroti apstākļi, piemēram, pilsētā. Maksimālai efektivitātei dažādās braukšanas situācijās, piemēram, tālākos braucienos vai strauji paātrinoties, tas izmanto elektromotora un iekšdedzes dzinēja kopējo jaudu. Ja akumulators, kas darbina elektromotoru, nav uzlādēts, automobilis izmantos tikai iekšdedzes dzinēju.
Daļēji hibrīdi, kas nav uzlādējami ar elektrības kabeli, izmanto elektromotoru, lai palīdzētu iekšdedzes dzinējam.
Hibrīdiem elektromotors un akumulators ir lielāks nekā daļējiem hibrīdiem. Hibrīdi spēj veikt nelielu attālumu, izmantojot elektromotoru, un uzlādēt akumulatoru, izmantojot dzinēju vai reģeneratīvo bremzēšanu.
No elektrotīkla uzlādējamu hibrīdu var uzlādēt, pievienojot to uzlādes vietai mājās vai publiskā stacijā. Tas piedāvā lielāku elektrisko autonomiju, pateicoties lielākam akumulatoram un elektromotoram. No elektrotīkla uzlādējams hibrīds ļauj daudziem lietotājiem mērot ceļu uz darbu un atpakaļ uz mājām, izmantojot bezizmešu elektromotoru.
No elektrotīkla uzlādējama hibrīda lietotāji iegūst gandrīz pilnīgi klusu braukšanu elektriskajā režīmā, kā arī jaudīgāku paātrinājumu (vairāk griezes momenta), pateicoties elektromotoram.
Daudziem no elektrotīkla uzlādējamo hibrīdu īpašniekiem izdodas veikt lielāko daļu savu braucienu elektriskajā režīmā, jo ikdienas braucieni parasti nepārsniedz 50 km attālumu. Atkarībā no Jūsu elektroenerģijas tarifa ir iespējams būtiski ietaupīt līdzekļus salīdzinājumā ar automobili ar klasisko iekšdedzes dzinēju. Tomēr no elektrotīkla uzlādējamais hibrīds nozīmē, ka nekad nebūs jāatsakās no autonomijas: ja ar akumulatora uzlādes līmeni vai ietilpību nepietiek, pēc vajadzības tiek automātiski iedarbināts iekšdedzes dzinējs.
Šī automobiļu kategorija piedāvā arī ekonomiskas priekšrocības mērķdotāciju un elektroautomobiļu subsīdiju veidā. Tas izpaužas arī netiešā veidā – ar mazākiem nodokļiem, pateicoties zemajiem CO2 izmešiem.
Vairums lietotāju lādē savus automobiļus mājās pa nakti, izmantojot Wallbox lādētāju, ko var uzstādīt auto nojumē vai garāžā. Citiem ir iespēja uzlādēt automobili darbā vai publiskā uzlādes stacijā, kuru par laimi kļūst arvien vairāk.
No elektrotīkla uzlādējamu hibrīdu var uzlādēt no elektrotīkla rozetes, no Wallbox sistēmas vai publiskas uzlādes vietas. No elektrotīkla uzlādējams hibrīds darbojas maksimāli efektīvi tikai ar pilnībā uzlādētu akumulatoru, tāpēc būtu vērts apsvērt iespēju uzlādēt to mājās vai darbā. Ir ieteicams, uzlādēt no elektrotīkla uzlādējamo hibrīdu pēc iespējas biežāk, lai maksimāli izmantotu papildu elektromotora priekšrocības.
No elektrotīkla uzlādējama hibrīdautomobiļa elektriskā nobraukuma rezerve ir atkarīga no akumulatora izmēra. CUPRA gadījumā maksimālā elektriskā nobraukuma rezerve ir no 50 līdz 60 kilometriem atkarībā no modeļa. Kopējā autonomija, izmantojot arī iekšdedzes dzinēju, protams, ir būtiski lielāka.
Nobraukuma rezerve neapšaubāmi ir atkarīga o modeļa, braukšanas stila, reljefa un ceļa apstākļiem. No elektrotīkla uzlādējama hibrīda lielākā priekšrocība ir tas, ka starp uzlādes reizēm Jūsu rīcībā kā rezerve vienmēr ir iekšdedzes dzinējs, tāpēc neradīsies nekādas problēmas ar autonomiju.
Uzlādes ilgums var būt atkarīgs no dažādiem faktoriem, piemēram, āra temperatūras, akumulatora temperatūras, uzlādes aprīkojuma un akumulatora un paša automobiļa stāvokļa. Konkrēti uzlādes laiki ir norādīti katra no elektrotīkla uzlādējamā hibrīda modeļa specifikācijās.
Izmantojot standarta uzlādes kabeli, no elektrotīkla uzlādējamos hibrīdautomobiļus var uzlādēt no tradicionālās elektrības rozetes. Ātrākai uzlādei varat izmantot arī uzlādes staciju vai Wallbox lādētāju. CUPRA LĀDĒTĀJAM ir savs uzlādes kabelis. Publiskajās uzlādes stacijās būs nepieciešams tā dēvētais "publiskas maiņstrāvas uzlādes kabelis" ar "Type 2" spraudni abos galos. Papildus tam no elektrotīkla uzlādējams hibrīds var daļēji atjaunot savu uzlādes līmeni, izmantojot reģeneratīvo enerģiju.
8 gadus vai 160 000 atkarībā no tā, kas iestājas pirmais.
Ārējs faktors, no kura ir atkarīga akumulatora darbības efektivitāte un ietilpība, ir temperatūra. Tāpēc, it sevišķi ziemā, ir svarīgi automobili "sagatavot iepriekš" uzlādes procesā – tas, ir sasildīt akumulatoru un salonu. Vai arī attiecīgi atdzesēt vasarā. Tādā veidā Jūs ne tikai ietaupīsiet enerģiju braukšanai, bet arī uzreiz iegūsiet paaugstinātu efektivitāti, jo akumulators būs optimālā temperatūrā. Turklāt optimizētas Jūsu automobiļa darbības stratēģijas samazina temperatūras ietekmi līdz minimumam. Līdztekus temperatūrai nobraukuma rezervi ietekmē arī ar lietošanu saistīti faktori: gaisa kondicionētāja lietošana, kravas svars, braukšanas stils un citi.
Ar no elektrotīkla uzlādējamā hibrīda tehnoloģiju ir pieejami piecdurvju CUPRA Leon (180 kW), CUPRA Leon Sportstourer (180 kW) un CUPRA Formentor (150 kW un 180 kW) modeļi.