CUPRA e-garāža: virtuāla pasaule, kurā iepazīt mūsu zīmolu.
Oktobrī mēs organizējām CUPRA Master salidojumu, izmantojot jaunu interaktīvo platformu ar nosaukumu "CUPRA e-garāža Formentora ragā". Sākot ar 5. novembri, mēs plānojam stiprināt savu digitālo stratēģiju, atklājot šo "virtuālo telpu", kurā klienti un CUPRA Tribe dalībnieki no visas pasaules var padziļināti iepazīt mūsu zīmolu.
Kopā ar jauna modeļu klāsta prezentāciju CUPRA prezentēja savu digitalizācijas stratēģiju, kas turpmāk tiks īstenota visā biznesa jomās. Mūsu starta vieta? CUPRA e-garāžas Formentora ragā izveide. Šī platforma būs jaunā digitālā rīcības plāna pamatā.
Sadarbībā ar Mediapro Group ietilpstošo Barselonas inovatīvo pakalpojumu uzņēmumu Visyon izveidotā tiešsaistes platforma ir iesaistoša virtuālā telpa, kurā lietotāji var izveidot savu avatāru un kontaktēties ar citiem, izmantojot balss un teksta tērzēšanas funkcijas
Šī digitālā pasaule ir veidota pēc reālo CUPRA autosalonu parauga. Visaizraujošākais ir tas, ka mēs esam to "virtuāli" izvietojuši uz salas, kas iedvesmoja mūsu pirmo ekskluzīvo modeli – Formentor. Šeit lietotājiem ir iespēja tuvāk iepazīt CUPRA modeļus, atklāt mūsu piedāvātās dzīvesveida kolekcijas un piekļūt aizraujošam zīmola saturam. Tajā ir pat auditorija tiešsaistes prezentācijām!
CUPRA stratēģijas, biznesa attīstības un ražošanas direktors Antonino Labate par iesaistošo tiešsaistes telpu izsakās šādi: "CUPRA ir mūsdienīgs, 21. gadsimtā radīts zīmols. Tas ir piedzimis digitālajā pasaulē un cenšas izmantot tehnoloģiju priekšrocības, savas stratēģijas uzmanības centrā liekot cilvēkus un emocijas. Mūsu jaunie modeļi dod mums iespēju unikālā veidā uzrunāt plašāku auditoriju. Šādā ziņā CUPRA e-garāža Formentora ragā ir mūsu ceļa uz jaunu digitālo pieredzi sākums. Mūsu mērķis ir padarīt šo platformu par CUPRA ģimenes locekļu tikšanās vietu, lai tai varētu piekļūt klienti no visas pasaules."
Ar skatu uz priekšu: CUPRA jaunās digitālās iniciatīvas
Virtuālajā platformā notikušajā interaktīvajā preses konferencē zīmola vadītāji pastāstīja par vairākiem aizraujošiem projektiem, kas veido CUPRA digitālo stratēģiju. Mārketinga direktors Ignasi Prieto pastāstīja, ka zīmols strādā pie koncertu tiešraides platformas izveides, kurā mūzikas cienītāji varētu kontaktēties ar saviem iemīļotajiem māksliniekiem un izbaudīt ekskluzīvu saturu. Vēl viena turpmākajos mēnešos paredzēta iniciatīva ir kopražojuma televīzijas seriāla par augstas veiktspējas automobiļiem izveide. Tas būs pieejams pieprasījuma video platformā.
Prieto arī atklāja, ka CUPRA virtuālajai pasaulei ar saviem avatāriem pievienosies arī zīmola sejas Marks ter Štēgens, Matiass Ēkstrems un Fernando Belastegins.
Atskats uz CUPRA Master salidojumu
28. oktobrī CUPRA e-garāžā Formentora ragā notika pirmais CUPRA Master salidojums, kurā virtuāli pulcējās vairāk nekā 600 CUPRA Master pārstāvji no 35 dažādām valstīm, lai apgūtu pamatapmācību un kļūtu par specializētiem zīmola pārdevējiem. Izplatītāju tīkla attīstības un klientu pieredzes direktors Haleds Susi skaidro, ka, izmantojot tehnoloģijas un virtuālo vidi, ir radīta iespēja interaktīvi apgūt zināšanas. CUPRA Master pārstāvjiem tā bija iespēja mācīties par zīmola stratēģiju no CUPRA ekspertiem, kā arī pārbaudīt savas zināšanas izslēgšanas konkursā, neizejot no savas mājas.
Pēc CUPRA pirmās Eiropas garāžas atklāšanas Vācijas pilsētā Hamburgā zīmols turpina veidot ekskluzīvu izplatītāju tīklu jaunā, elastīgā formātā, kas neaprobežojas ar tradicionālajiem autosaloniem. Sagaidāms, ka līdz gada beigām visā pasaulē būs gandrīz 520 CUPRA speciālistu, un uzņēmums plānot paplašināt šo tīklu arī 2021. gadā.