lv:Mūsu DNS:Autosports:Meet the CUPRA Pilots for WTCR 2019 LV/LV

Ir laiks mēroties spēkiem

Pēdējo desmitgažu laikā sacīkšu automobiļu tehnoloģijas ir būtiski attīstījušās. Kā piemēru var aplūkot CUPRA TCR. Tā pilnveidotā DSG pārnesumkārba spēj nodrošināt augstāku veiktspēju un ļauj braucējam pilnībā izmantot 350 ZS jaudu. Sešpakāpju sekvenciālā pārnesumkārba, elektroniskais stūres mehānisms, uzlabotā dzinēja parametru līkne, palielinātais stūres leņķis un vēl plašāks uz stūres pieejamo funkciju klāsts varētu radīt priekšstatu, ka šis automobilis ir no nākotnes.   

To pašu var teikt arī par autosporta videospēlēm. Reālistiska 3D grafika, iespaidīgs mākslīgais intelekts, interaktīvās kursorsviras un tiešsaistes daudzspēlētāju režīms padara mūsdienu spēles maksimāli pietuvinātas īstai sacensību videi. Jā, tas viss ir aizraujoši sacensību līdzjutējiem, bet ko no tā iegūst profesionāli braucēji?

Mēs uzdevām šo jautājumu pasaules līmeņa čempioniem, kas nesen pievienojās CUPRA. Daniels Haglofs (Daniel Haglöf), PWR Racing līdzdibinātājs. Jaunais Mikels Askona (Mikel Azcona), PWR Racing pārstāvis un pagājušā gada TCR Eiropas čempionāta uzvarētājs. Toms Koronels (Tom Coronel), Comtoyou Racing, pilots ar visilgāko pieredzi TCR sacensībās. Un Oreljēns Panis (Aurélien Panis), Comtoyou Racing, 6 uzvaras un 17 goda pjedestāli tikai 24 gadu vecumā. Šie piloti pie CUPRA TCR stūres piedalīsies gaidāmajā 2019. gada pasaules autošosejas kausā (WTCR).

Ko Jūs domājat par sacīkšu spēlēm?

Daniels Haglofs: Sacīkšu videospēles ir fantastiskas. Es tās mēdzu spēlēt ar dažiem draugiem no autosporta pasaules. Sacenšoties ar draugiem, kuri atrodas vienā telpā ar tevi, sajūtas ir kā īstā automobilī. Man patīk gan sajūtas trasē, gan videospēles. Es izjūtu tādu pašu adrenalīnu, sajūtas un koncentrāciju. Ja spēju saglabāt koncentrāciju videospēlē, tad bez šaubām to varu izdarīt arī sacīkšu automobilī.

Mikels Askona: Sacīkšu videospēles ir ļoti noderīgas. Tās ļauj iepazīt trases, kurās nekad neesi bijis. Tas ir ļoti svarīgi, it īpaši man šogad. Man ir jāiepazīst astoņas jaunas trases. Lai kļūtu ātrāks, ir jāspēlē.

Toms Koronels: Sajūtas sacīkšu videospēlēs ir ļoti līdzīgas kā īstā trasē. Tas ir kā salīdzināt divas un trīs dimensijas. Videospēlēs ir divas dimensijas, tātad vienas pietrūkst. Teiksim, ka līdzība ir 66,666 procenti. Kad redzu, kādus rezultātus jaunie braucēji sasniedz ar videospēļu palīdzību, varu tikai vēlēties, lai tādas būtu bijušas arī manos laikos.

Oreljēns Panis: Ir dažādi simulatori, kas sniedz ļoti tuvas sajūtas reālai braukšanai. Es tos daudz izmantoju, piemēram, lai iepazītu trases. Taču starp virtuālo un reālo braukšanu vienmēr ir atšķirība. Panākt perfektu simulāciju ir ļoti grūti. Taču praksei, trašu apgūšanai un dažu automobiļa regulējumu izvēlei tas ir ļoti noderīgi.

Kāda ir sajūta būt par CUPRA sacīkšu pilotu reālajā dzīvē?

Daniels Haglofs: Mans ikdienas auto Zviedrijā ir CUPRA Ateca. Tas ir lielisks auto. Man ļoti patīk šis zīmols. Tāpēc iespēja pārstāvēt to pasaules līmeņa sacensībās ir kaut kas vienreizējs.

Mikels Askona: Ar CUPRA esam kopā 4 gadus. Esam jau praktiski kļuvuši par ģimeni – visi esam pazīstami. Pagājušajā gadā es ar komandu uzvarēju TCR Eiropas čempionātā, un šogad mēs strādāsim vēl neatlaidīgāk.

Toms Koronels: CUPRA ir interesants jauns zīmols, kas veido savu raksturu, un šis raksturs man ir piemērots. Es izvēlos CUPRA komandas dēļ. Šeit, kopā ar visiem cilvēkiem, kas to veido, es jūtos labi.

Oreljēns Panis: Manuprāt, CUPRA ir viens no labākajiem TCR automobiļiem. Iepriekš jau esam redzējuši, ka CUPRA vienmēr cīnās par uzvarām, par čempionu tituliem... Man ir tiešām liels lepnums būt par CUPRA pilotu.

 

Kāda ir sajūta būt par CUPRA sacīkšu pilotu reālajā dzīvē?

Daniels Haglofs: CUPRA TCR ir spējīgs uzvarēt, jo mēs to diezgan labi pazīstam. Tas apvieno uzticamību un veiktspēju. Tas ir ideāls automobilis pasaules čempionātam.

Mikels Askona: CUPRA TCR ir lielisks ātrajos līkumos un bremzējot. Tas ir aizraujošs maksimālajā ātrumā, jo tas ir viegli vadāms un ļauj braukt ļoti ātri.

Toms Koronels: Ar CUPRA TCR var uzvarēt. Ja ir šī sajūta, rodas ticība.

Oreljēns Panis: Pie CUPRA TCR stūres es jūtos tiešām pārliecināts. Tas ir tiešām spēcīgs automobilis ar paredzamu uzvedību un lielisku saķeri. Šīs īpašības būs ļoti svarīgas, lai gūtu punktus un izcīnītu uzvaras.

Vai vēlaties sekot līdzi 2019. gada WTCR sacensību rezultātiem? Sekojiet @cupra_racing Twitter kontam, lai uzzinātu jaunākās ziņas.